ready, set, and go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu ready, set, and go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu

ready, set, and go

Door: eileen (en sofie)

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Eileen

02 Januari 2014 | Nederland, Tilburg

Nu wordt het echt heel spannend...
we hebben alles ingepakt, al online in gecheckt en hebben onze boardingpasses!
morgenvroeg zullen we allebei vroeg vertrekken om op tijd (9.15) op schiphol te staan. ons vliegtuig vertrekt om 11.40
dus wees op tijd als je ons uit wil zwaaien :P

de zenuwen beginnen al te komen, en we zijn erg nieuwsgierig naar hoe het in Turku zal zijn! we hebben via katja en alexandra vandaag fotos van ons appartementje doorgestuurd gekregen en het ziet er goed uit.
zij hebben voor ons alvast de sleutels en de startpakketten opgehaald, zodat ze ons morgen van het vliegveld naar ons appartementje kunnen begeleiden. we worden ook nog wat meer wegwijs gemaakt in turku zelf.

meer verslaggeving volgt vanuit Turku!

• 02 Januari 2014 - 22:52

Margot:

Hee Sofie en Eileen!

Heel veel plezier komende tijd in Turku! En een fijne reis ;).

xx Margot

• 02 Januari 2014 - 22:56

Laura Verbeeten:

Hoi Hoi,

Oeehh spannend, morgen gaat het avontuur beginnen! Geniet er met volle teugen van en alvast een goede reis. Fijn dat jullie vanaf het vliegveld niet de weg hoeven te zoeken naar het appartement, kun je de weg op dag 1 niet kwijt raken ;). Ik ben benieuwd hoe het appartement eruit ziet!

Have fun!

X. Laura

• 02 Januari 2014 - 22:57

Miranda:

Heel veel plezier en succes! Spannend nog even maar geniet ervan!
    Veilige reis morgen en ik hou het hier in de gaten!

Xxx miranda

• 02 Januari 2014 - 23:23

Mam En Pap Van Eileen:

Goede reis, fijn dat alles geregeld is en we zijn benieuwd naar de foto's ( ook van het appartement