Ready to go! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Sofie (& Eileen)

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Eileen

01 Januari 2014 | Nederland, Klundert

Hoi allemaal,

als eerst natuurlijk de beste wensen voor iedereen.

Het is bijna zover! De koffers zijn gepakt en de benodigde papieren zijn verzameld. Nog 2 dagen en dan vliegen we vrijdag eindelijk naar Turku.
De afgelopen weken hebben we nog veel verschillende dingen moeten regelen, verschillende dingen thuis en op school, ook met betrekking tot het afstuderen wat er aan gaat komen in februari.
Het regelen van een kamer was nog even spannend, 3 weken voordat we gaan beginnen kregen we een kamer toegewezen. We weten ook wie onze tutoren zullen zijn op school, Katja en Alexandra. Ze hebben al contact met ons opgenomen en we hebben meerdere gesprekken gehad via facebook. Echt heel enthousiaste meiden! Ze komen ons ook ophalen van het vliegveld vrijdag, echt super tof!

Het besef dat we echt gaan komt steeds dichterbij, wat het ook een klein beetje spannend maakt.
We hebben allebei super veel zin in deze toffe uitdaging! :)

Turku (Finland), here we come!

Ons adres in Finland:
Virvoituksentie 3 B 516 (& 514)
20720 Turku
Finland

(we weten nog niet welk nummer van wie is)

• 01 Januari 2014 - 14:45

Annelies En Piet:

Heel veel succes dames ,we gaan jullie volgen

XXXXX Annelies en Piet

• 01 Januari 2014 - 15:09

Ingrid:

Geniet er vooral ook van! Deze ervaring nemen ze jullie niet af! Schrijf vooral veel op deze site zodat wij alles meebeleven

• 01 Januari 2014 - 20:36

Janneke Van Bezooijen:

Lieve meiden de allerbeste wensen voor 2014. Wij wensen jullie Gods zegen toe over jullie onderneming. Een hele goede reis en veel plezier in Turku. We wachten vol spanning af wat er voor verslagen zullen verschijnen. lieve groetjes Janneke

• 01 Januari 2014 - 22:47

Linda:

Veel plezier en succes daar! Maak er een mooie tijd van.

Groeten Linda