First preparations are done! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu First preparations are done! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sofie en Eileen - WaarBenJij.nu

First preparations are done!

Door: Eileen (en Sofie)

Blijf op de hoogte en volg Sofie en Eileen

11 Oktober 2013 | Nederland, Tilburg

hallo Iedereen,

de meeste voorbereidingen zijn al getroffen. Na gesprekken met school, heel erg veel formulieren invullen en opsturen, en heel veel mails verder zijn we zo goed als klaar voor ons avontuur in Finland!

We hebben alle thermokleding al klaar liggen en afgelopen week de tickets al geboekt!
we vliegen 03-01-2014 vanaf Amsterdam naar Turku en we komen 06-04-2014 weer terug.

We hebben er samen super veel zin in en zijn nu al heeeel erg enthousiast!

we gaan proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden via dit blog, en hopelijk vinden jullie ons verhaal interessant.

• 21 December 2013 - 11:23

Annelies En Piet:

Hoi Sofie en Eileen .

Voor 3 januari wensen wij jullie een hele goede reis toe .
    Knap van jullie .

Liefs van ons

• 27 December 2013 - 12:15

Vincent:

Gefeliciteerd met jullie adres alvast suc6 voor 7 januari als jullie echt beginnen met stage
    Wie weet tot in turku als ik jullie misschien kom op zoeken xxxjes

• 27 December 2013 - 18:17

Miny Oostdijk:

Hoi Sofie,
    Hartstikke leuk voor jullie dat het avontuur nu echt gaat beginnen. Goede reis alvast gewenst 3 januari en we volgen jullie.
    Groetjes oom Jan en tante Miny